DUA LIPA EN JAGUAR SLAAN HANDEN IN ELKAAR VOOR BAANBREKENDE MUZIKALE EN TECHNOLOGISCHE SAMENWERKING

Jaguar en de wereldvermaarde singer-songwriter Dua Lipa hebben een muzikaal en technologisch partnerschap aangekondigd.

Maandag 20 augustus 2018.

De Brits-Kosovaarse artieste lanceert haar baanbrekende samenwerking met Jaguar tijdens een exclusief concert in Amsterdam op 3 september. Dat evenement geeft het startsein voor een reeks van Jaguar-evenementen in heel Europa met de naam ‘The PACE: Season One’. Die evenementen vieren de populaire SUV-modellen van het merk: de E-PACE, de F-PACE en de I-PACE.

Dua Lipa, momenteel de meest gestreamde vrouwelijke muziekartiest ter wereld, zal niet met een andere artiest optreden maar met de nieuwe Jaguar I-PACE, een elektrisch aangedreven prestatiegerichte SUV die geen schadelijke emissies uitstoot en in 4,8 seconden van 0 tot 100 km/u sprint.

Over de samenwerking zei Dua Lipa: “ik verleg graag grenzen met mijn muziek en optredens en dit partnerschap creëert een opwindende nieuwe dimensie. Het gaat om een hoogtechnologisch project dat muziek en Jaguar-technologie combineert en ik weet zeker dat mijn fans het resultaat fantastisch zullen vinden. Alles zal duidelijk worden op 3 september in Amsterdam.

“Ik vind het fantastisch dat mijn eerste wagen een I-PACE wordt, zodat ik het voorbeeld kan geven voor de nieuwe elektrische generatie.”

De samenwerking ‘Dua Lipa x Jaguar’ wordt op 3 september gelanceerd op de Europese socialemediakanalen en websites van Jaguar.

JAGUAR KANALEN:

Bezoek onze kanalen op maandag 3 september vanaf 22 uur, en maak deel uit van #the pace

www.jointhepace.be

www.facebook.com/JaguarBelux

www.instagram.com/jaguarbelux/

#thepace

#jaguar

- Einde -

Aantekeningen voor redacteurs

Voor afbeeldingen kan u terecht op deze link.

De videolink vindt u hier.

Over Jaguar

Jaguar verblijdt de wereld al tachtig jaar met zijn elegante design en adembenemende prestaties. De huidige Jaguar-familie belichaamt ‘The Art of Performance’, met de opmerkelijke en alom geprezen en bekroonde berlines XE, XF en XJ, de indrukwekkende sportwagen F-TYPE, de prestatiegerichte cross-over F-PACE – de snelst verkopende Jaguar ooit –, de nieuwe compacte prestatie-SUV E-PACE en nu de volledig elektrische prestatie-SUV I-PACE waarmee Jaguar de leiding neemt in de elektrische voertuigrevolutie.

Isabelle Michiels

PR Manager Jaguar Land Rover Belux

T: 03 241 11 32

M : 0476 427 738

E : imichiel@jaguarlandrover.com

Jaguar Land Rover is de grootste autoconstructeur van Groot-Brittannië en is opgebouwd rond twee iconische Britse automerken: Land Rover, ‘s werelds toonaangevende merk van prestigieuze terreinwagens, en Jaguar, een van de meest vooraanstaande luxe- en sportwagenmerken ter wereld. Wereldwijd stellen we meer dan 44.000 mensen tewerk en ondersteunen we nog eens ongeveer 260.000 arbeidsplaatsen bij onze retailers, leveranciers en lokale afdelingen. De productie is geconcentreerd in het VK. Daarnaast zijn er ook fabrieken in China, Brazilië, Oostenrijk en Slowakije.

Bij Jaguar Land Rover worden we gedreven door de passie om wagens te maken die de beste in hun klasse zijn en onze klanten fantastische ervaringen bieden gedurende hun hele levensduur. Onze producten worden wereldwijd verkocht. In 2017 verkocht Jaguar Land Rover 621.109 wagens in 130 landen. Meer dan 80 procent van onze wagens was bestemd voor de export.