ELEGANTIE, COMFORT EN STIJL MET… PHILIPPE GEUBELS AAN HET STUUR!

Geniet van een stijlvolle reis, met comfort en elegantie in de nieuwe XF Sportbrake met… Philippe Geubels! Hij reist door de straten van Antwerpen en omstreken en vervoert zijn medepassagiers in stijl en – met de nodige dosis humor - naar hun bestemming.

Jaguar keert terug naar het high-end estate-segment van de prestigieuze breaks met de nieuwe XF Sportbrake. Een uniek ontwerp dat comfort, stijl en veiligheid combineert. Ideaal voor mensen met een actieve levensstijl.

De XF Sportbrake biedt een elegant design, aan aanzienlijke binnenruimte, met een laadruimte die van 565 liter naar 1700 liter kan gaan dankzij de neerklapbare achterstoelen, een panoramisch zonnedak dat ervoor zorgt dat het gevoel van ruimte nog vergroot en kan uitgerust worden met het nieuwe bewegingsgestuurde zonnescherm . Met dat systeem dient u enkel met uw hand naar voren of naar achteren te bewegen in de zone achter de binnenspiegel om het zonnescherm respectievelijk te sluiten en te openen.Daarnaast kan de auto ook worden uitgerust met de Activity Key, een waterdichte en schokbestendige rubberen polsband die beschikt over een geïntegreerde transponder om een actieve levensstijl te ondersteunen. Het systeem stelt bestuurders namelijk in staat om hun klassieke sleutel in de wagen op te sluiten en de geavanceerde polsband te dragen terwijl ze sporten en genieten van buitenactiviteiten.

Op het vlak van veiligheid innoveert Jaguar door het Driver Condition Monitoring-systeem in te stellen, dat tekenen van vermoeidheid detecteert en de bestuurders waarschuwt wanneer ze een pauze moeten inlassen. Dit systeem maakt tevens deel uit van een uitgebreid assortiment hulpsystemen en veiligheidssystemen voor bestuurders.

Wil je de Jaguar XF Sportbrake in actie zien met Philippe Geubels aan het stuur?

Surf dan naar:

Voor meer informatie:

Isabelle Michiels

PR Manager Jaguar Land Rover Belux

imichiel@jaguarlandrover.com

T: 03 241 11 32

M: 0476 427 738

Over Jaguar Land Rover

Jaguar Land Rover is de grootste autoconstructeur van Groot-Brittannië en is opgebouwd rond twee iconische Britse automerken: Land Rover, ‘s werelds toonaangevende merk van prestigieuze terreinwagens, en Jaguar, een van de meest vooraanstaande luxe- en sportwagenmerken ter wereld. Wereldwijd stellen we meer dan 44.000 mensen tewerk en ondersteunen we nog eens ongeveer 260.000 arbeidsplaatsen bij onze retailers, leveranciers en lokale afdelingen. De productie is geconcentreerd in het VK. Daarnaast zijn er ook fabrieken in China, Brazilië, Oostenrijk en Slowakije.  Bij Jaguar Land Rover worden we gedreven door de passie om wagens te maken die de beste in hun klasse zijn en onze klanten fantastische ervaringen bieden gedurende hun hele levensduur. Onze producten worden wereldwijd verkocht. In 2017 verkocht Jaguar Land Rover 621.109 wagens in 130 landen. Meer dan 80 procent van onze wagens was bestemd voor de export.