Het ultieme selfdrive-avontuur in Utah en Namibië met Land Rover Experience

• Land Rover Experience lanceert onvergetelijke selfdrive-vakanties, die schitterende roadtrips combineren met enkele van de spectaculairste landschappen op aarde.
  • Spannende tochten in Namibië en Utah bezorgen u deze herfst een offroad ervaring in de nieuwe Land Rover Discovery.
  • Unieke rijavonturen, begeleid door Land Rover Experience-instructeurs, vanaf 4.950 euro per persoon.
  • Klik hier om alvast een voorsmaakje van de tochten in Namibië en Utah te krijgen.

Land Rover pakt uit met twee unieke avontuurlijke reiservaringen in Namibië en Utah – allebei achter het stuur van de nieuwe Discovery.

Het achtdaagse Land Rover Namibia Adventure brengt gasten langs enkele van Afrika’s mooiste landschappen vol wilde dieren, het Utah Adventure biedt vijf dagen met nóg uitdagendere ritten door enkele van de spectaculairste landschappen van Noord-Amerika.

Het Namibia Adventure begint met een briefing van een Land Rover Experience-instructeur waarbij de gasten de nieuwe Discovery leren kennen voor ze vertrekken naar een Afrikaanse lodge om er andere avonturiers te ontmoeten en aan de tocht te beginnen.

De ‘big five’ zien of op een schitterende roadtrip gaan staat op veel bucketlists, maar in combinatie met een selfdrive in de nieuwe Land Rover Discovery wordt het een onvergetelijke reiservaring. Gasten kunnen foto’s nemen van grandioze zandduinen, de ‘big five’ van het continent spotten in het Etosha National Park en genieten van spectaculaire landschappen waar de Namibische woestijn de Zuid-Atlantische Oceaan ontmoet.

Het Namibia Adventure vertrekt op 14 oktober 2017 en kost 4.950 euro per persoon, op basis van twee personen. De prijs omvat alle Land Rover rijactiviteiten, accommodatie, maaltijden en luchthaventransfers.

Voor wie een nog grotere offroaduitdaging wil, stelt het Utah Adventure van Land Rover de rijvaardigheden helemaal op de proef in enkele van de spectaculairste landschappen van Amerika, rond de zuidwestelijke stad Moab. De rode rotslandschappen en de grillige schoonheid van het Arches National Park en de Canyonlands bieden een dramatisch decor voor een rit boordevol actie. De gasten krijgen een volledige dagelijkse briefing, zodat ze voorbereid zijn op avonturen waarin ze de Seven Mile Rim, Poison Spider Mesa en de Hells Revenge Trails bedwingen en hun voertuigen helemaal tot het uiterste drijven.

Het vijfdaagse Utah Adventure van Land Rover start op 17 oktober 2017 en kost 5.250 euro per persoon, op basis van twee personen. De prijs omvat alle Land Rover rijactiviteiten, accommodatie, maaltijden en luchthaventransfers.

Mark Cameron, Global Experiential Marketing Director bij Jaguar Land Rover, zegt: "Avontuur speelt een sleutelrol in een uitdagende rit – of het nu een iconische roadtrip is of een tocht over minder bereden wegen. Dit achter het stuur van de nieuwe Discovery doen, maakt het uniek. Deze selfdrive-avonturen bieden een uitzonderlijke rijervaring, waarbij onze klanten de kans krijgen om het voertuig tot het uiterste te drijven en te genieten van een onvergetelijke omgeving."

Voor meer informatie en om een afspraak te maken: www.landrover.co.uk/experience-landrover/adventure-travel

Land Rover Experience dichter bij huis

Voor diegenen die zich eerst vertrouwd willen maken met de basistechnieken van het 4x4-rijden voor ze de woestijn in trekken bestaan er ook Land Rover Experiences in België. In deze initiatie- en kennismakingsstages kunnen deelnemers alle wagens van Land Rover én hun eigen limieten testen op een beschermd en speciaal daartoe ingericht terrein, onder leiding van doorgewinterde instructeurs. Op het einde van de stages zult u bijvoorbeeld in staat zijn om probleemloos een helling van 70% te nemen of op een correcte en veilige manier met een elektrische lier uw Land Rover uit de meest benarde situaties halen.

Einde

Voor meer informatie kunt u terecht op www.media.landrover.com of bij:

Isabelle Michiels

Opmerkingen voor de redacteurs:

Over Jaguar Land Rover Experience

• Het programma Land Rover Experience Adventure Travel Namibia wordt uitgevoerd door de Agentur für Promotion und Service GmbH (APS)/Land Rover Experience Duitsland, die bevoegd en gemachtigd zijn door Jaguar Land Rover.
  • Het Land Rover Experience Adventure Travel Utah-programma wordt ingericht door Alem International Management Inc, die bevoegd en gemachtigd zijn door Jaguar Land Rover.
  • Er wordt onafhankelijk gereden, met groepen van maximaal twee voertuigen. Er is altijd een Land Rover Experience-instructeur in de buurt om begeleiding en ondersteuning te bieden.
  • De Namibia Adventure Experience omvat rijactiviteiten, accommodatie, ontbijt, middag- en avondmaal, drank bij de maaltijden en luchthaventransfers van/naar Windhoek Airport (een vaste transfer voor de hele groep).
  • De Land Rover Adventure Travel Utah omvat alle Land Rover-rijactiviteiten, accommodatie in hotels, ontbijt, middag- en avondmaal, drank bij de maaltijden en luchthaventransfers van/naar Grand Junction Airport.

Over de nieuwe Discovery

De nieuwe Land Rover Discovery is een volwaardige SUV met een onovertrefbare capaciteit en veelzijdigheid, met drie rijen en zeven zitplaatsen. Hij belichaamt de gedrevenheid van Land Rover om steeds hoger en verder te gaan, door Britse bekoorlijkheid te combineren met een onstuitbare zin voor avontuur. Nu te koop vanaf £ 43,495.

www.landrover.com

Over Land Rover

Sinds 1948 maakt Land Rover authentieke 4x4’s die het volledige gamma aan capaciteit bieden voor alle modellen. Defender, Discovery, Discovery Sport, Range Rover, Range Rover Sport, Range Rover Velar en Range Rover Evoque bepalen stuk voor stuk de SUV-sector in de wereld; 80 procent van deze reeks modellen wordt naar meer dan 100 landen geëxporteerd.