Jaguar en Land Rover geven cadeautips voor vaderdag uit hun merchandise collectie

• De twaalf favorieten in de merchandise collectie van Jaguar en Land Rover uitgelicht voor Vaderdag
  • Land Rover merchandise collectie geïnspireerd op rijke geschiedenis als ode aan 60-jarig jubileum van First Overland expeditie van Londen naar Singapore met Land Rover Series I
  • Jaguar collectie geïnspireerd op iconische XKSS
  • Alle items uit de collectie te bestellen bij de Jaguar en Land Rover dealers

Antwerpen – Op 12 juni vieren we Vaderdag. Bent u nog op zoek naar een origineel en tegelijk stijlvol cadeau? Jaguar en Land Rover zetten hun Vaderdagfavorieten uit de merchandise collectie voor u op een rij. De merchandise collectie werd vorig jaar in oktober gelanceerd en is geïnspireerd op iconische modellen en bijzondere gebeurtenissen uit het verleden van de Britse merken. De items uit de collectie variëren van kwaliteitskledij tot stijlvolle horloges en merkaccessoires.

Land Rover

De lancering van de Land Rover Series 1, nu beter bekend onder de naam Land Rover Defender, viel samen met een heel speciale historische gebeurtenis. In 1955 reden zes studenten van de universiteiten van Oxford en Cambridge in twee Series 1 rond de wereld, een recordbrekende expeditie die hen verder zou brengen dan men daarvoor ooit was geweest. Een heel mooie en onuitputbare bron van inspiratie voor de Land Rover collectie, die speciaal gemaakt is voor echte “explorers” die de wereld willen ontdekken en een passie hebben voor belangrijke historische gebeurtenissen.​

1. Heren Defender T-Shirt
    (51LBTM159BL – Lichtblauw  51LBTM159NV – Marineblauw  51LBTM159WT – Wit)

De erfenis van de Defender is subtiel weergegeven in deze exclusieve T-shirts van 100% katoen-jersey. De zoom van elk T-shirt heeft een ingeweven Oxford en Cambridge kentekenplaatlabel en aan één kant een afgeronde zijsplit met een geborduurde Expeditionkaart. Verkrijgbaar in de maten XS t/m XXXL.

Prijs: €31

2. Set van 2 Heritage Tassen
    (51LBMG222BLA)

Word teruggebracht naar Land Rovers geschiedenis met deze speciale set tassen, geïnspireerd op de First Overland Expeditie van Londen naar Singapore. Elke tas toont een schets van de originele Series I Land Rover aan de ene kant en historische details van de expeditie aan de andere kant. Twee tassen in licht- en donkerblauw.

3. Heritage Pet
    (51LBCH224BNA – Bruin 51LBCH224NVA – Marineblauw)

Deze pet is gemaakt van 100% katoen en speelt met subtiele contrasten. Ze heeft een Heritage logo op de voorkant en metalen afwerking voor de sluiting. Verkrijgbaar in bruin en marineblauw.

4. Land Rover Heritage Horloge
    (51LBWM576BNA)

Dit klassieke horloge is exclusief voor de Land Rover Heritage collectie gemaakt door Mondaine. Het heeft een matte marineblauwe wijzerplaat, bruin leren bandje, datumvenster en het originele Land Rover-logo.

Prijs: €213

5. Heritage Sleutelhanger met flesopener
    (51LBKR221NVA)

Deze stevige flesopener uit roestvrij staal wordt beschermd door een leren omhulsel langs beide kanten.

6. Multitool Defender
    (51LDTT619NVA)

Deze handige multitool in de vorm van het iconische Defendersilhouet bevat 11 verschillende tools: een flesopener, een bandenprofielmeter, een aantal moersleutels en een kabelsnijtool. Het bevat ook een handige eenheidconversiegids en wordt geleverd in een Land Rover zakje uit faux suède.

Prijs: €16

Jaguar

In het jaar 1957 was de Jaguar D-TYPE racewagen keer op keer een daverend succes in Le Mans.. Dit inspireerde Sir William Lyons om 25 achtergelaten chassis met enkele kleine veranderingen om te bouwen tot een baanversie van de wagen. De XKSS was geboren. Later dat jaar werden door een vreselijke brand in de fabriek 9 van de 25 auto’s compleet verwoest. Jaguar kondigde onlangs aan de 9 auto’s die in de brand verwoest werden, alsnog te zullen bouwen.

De legende van de XKSS leeft nog altijd voort in de Jaguar Heritage-collectie, een eerbetoon aan dit iconische voertuig. Deze exclusieve collectie van luxueuze kleding, accessoires en verzamelobjecten, geïnspireerd op het rebelse karakter van de auto en de persoonlijkheden die er gek op waren, is vermengd met de klassieke stijl van het tijdperk.

1. XKSS Heritage Weekendtas
    (50JBLU182NVA)

De combinatie van duurzaam nylon en leer maakt deze tas met Heritage-logo tot een klassieker. De tas heeft een dubbele ritssluiting zodat u altijd makkelijk bij uw spullen kunt, en heeft naast handgrepen ook een schouderband.

Prijs: €213

2. XKSS Heritage Mok
    (50JBMG186WTA)

Een porseleinen mok met afbeelding van een XKSS.

Prijs: €16

3. XKSS Heritage Portefeuille
    (50JBLG183BKA)

Deze portefeuille van 100 % leer biedt ruimte voor zes kaarten en genoeg ruimte voor biljetten. Voorzien van XKSS-strepen in twee kleuren en van een in reliëf gedrukt logo van Jaguar Heritage op de voorkant.

Prijs: €74

4. F-PACE Schaalmodel 1:43
    (50JBDC542BKY – Zwart)

Vul de collectie van uw man of vader aan met een F-PACE schaalmodel.

Prijs: €74

5. Growler Sleutelhanger
    (50JAKR274BKA – Zwart  50JAKR274RDA – Rood)

Voorzien van het Growler-logo. Verkrijgbaar in rood en zwart.

Prijs: €31

6. Spinner Manchetknopen
    (50JLEMANCUFF)

Met rodium afgewerkte manchetknopen geïnspireerd op de klassieke Jaguar-velgen.

Prijs: €62

EINDE BERICHT

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Jaguar Land Rover Belux
Isabelle Michiels - PR Manager
M. 0476 427 738
E. imichiel@jaguarlandrover.com

Isabelle Michiels PR Manager, Jaguar Land Rover

Jaguar Land Rover is de grootste autoconstructeur van Groot-Brittannië en is opgebouwd rond twee iconische Britse automerken: Land Rover, ‘s werelds toonaangevende merk van prestigieuze terreinwagens, en Jaguar, een van de meest vooraanstaande luxe- en sportwagenmerken ter wereld. Wereldwijd stellen we meer dan 44.000 mensen tewerk en ondersteunen we nog eens ongeveer 260.000 arbeidsplaatsen bij onze retailers, leveranciers en lokale afdelingen. De productie is geconcentreerd in het VK. Daarnaast zijn er ook fabrieken in China, Brazilië, Oostenrijk en Slowakije.

Bij Jaguar Land Rover worden we gedreven door de passie om wagens te maken die de beste in hun klasse zijn en onze klanten fantastische ervaringen bieden gedurende hun hele levensduur. Onze producten worden wereldwijd verkocht. In 2017 verkocht Jaguar Land Rover 621.109 wagens in 130 landen. Meer dan 80 procent van onze wagens was bestemd voor de export.