JAGUAR LAND ROVER SPEGELAERE BRUGGE OPENT NIEUWE SHOWROOM EN VERZAMELT 5.000 EURO VOOR HET GOEDE DOEL

• Jaguar Land Rover Spegelaere Brugge opent milieuvriendelijke en energiezuinige garage
  • Tijdens de opening werd 5000 euro ingezameld ten voordele van Arcade, een organisatie bijzondere jeugdzorg

Antwerpen – Jaguar Land Rover Spegelaere Brugge opende op 5 februari – na een jaar van intens bouwen – haar vernieuwde en energiezuinige showroom en werkplaats. Er werd gebruik gemaakt van deze gelegenheid om geld in te zamelen voor een goed doel dat de familie Spegelaere nauw aan het hart ligt: vzw Arcade, een organisatie die bijzondere jeugdzorg verleent. Aan de genodigden op de opening werd gevraagd om geld te storten voor Arcade in plaats van geschenken te geven. Jaguar Land Rover Spegelaere Brugge was bijzonder verheugd met het eindresultaat van 5.000 euro ten voordele van Arcade.

Over vzw Arcade

VZW Arcade is een organisatie bijzondere jeugdzorg met een erkenning voor verblijf en rechtstreeks toegankelijke contextbegeleiding. Arcade wil kwalitatieve hulp verlenen aan minderjarige kinderen/jongeren in een problematische leefsituatie en hun gezin(nen). Deze hulp gebeurt ofwel enkel via contextbegeleiding ofwel wordt die hulp gerealiseerd via residentieel verblijf van één of meerdere kinderen. De vzw heeft een erkenning van de Vlaamse Overheid, agentschap Jongerenwelzijn, voor :

• 72 verblijfsmodules

• 93 modules laag intensieve contextbegeleiding

• 29 modules breedsporige contextbegeleiding

• 2 modules contextbegeleiding autonoom wonen

- EINDE -

Contact:

Isabelle Michiels
T : 03 241 11 32
E : [email protected]

Frederik Spegelaere
Spegelaere Brugge, Legeweg 180, B-8200 Sint-Andries
T : 050 32 33 50
E : [email protected]

Over Jaguar Land Rover: de toekomst van moderne luxe opnieuw uitvinden door design

De Reimagine-strategie van Jaguar Land Rover vertaalt zich in een duurzaamheidsgerichte visie op

moderne luxe door design.

Onze toonaangevende, moderne luxe modellen Range Rover, Discovery, Defender en Jaguar zijn wereldwijd in trek. In boekjaar 2021/22 verkochten we meer dan 370.000 wagens in 123 landen. Geëlektrificeerde modellen waren goed voor ongeveer twee derde van de verkochte wagens, dankzij een modellengamma dat naast de nieuwste benzine- en dieselmotoren ook volledig elektrische en hybride elektrische technologieën omvat.

We transformeren onze onderneming om tegen 2039 netto nul CO2 uit te stoten in onze toeleveringsketen, producten en activiteiten en hebben een stappenplan uitgewerkt om de emissies in onze eigen activiteiten en waardeketens tegen 2030 te verminderen door middel van goedgekeurde, op wetenschap gebaseerde doelstellingen. Elektrificering staat centraal bij deze strategie ; alle Jaguar en Land Rover modellen zullen tegen het einde van dit decennium verkrijgbaar zijn in een volledig elektrische uitvoering.

We zijn een Brits bedrijf in hart en nieren, met twee grote ontwerp- en ontwikkelingssites, drie productievestigingen, een motorenfabriek en een batterijassemblagefabriek. We hebben ook autofabrieken in China, Brazilië, India, Oostenrijk en Slowakije, naast zeven technologiecentra over de hele wereld.

Jaguar Land Rover, sinds 2008 een volwaardige dochteronderneming van Tata Motors, heeft een ongeëvenaarde toegang tot toonaangevende wereldspelers in technologie en duurzaamheid binnen de bredere Tata Group.

Voor meer informatie over de Reimagine-strategie van Jaguar Land Rover kunt u terecht op: