JAGUAR LAND ROVER SPEGELAERE BRUGGE OPENT NIEUWE SHOWROOM EN VERZAMELT 5.000 EURO VOOR HET GOEDE DOEL

• Jaguar Land Rover Spegelaere Brugge opent milieuvriendelijke en energiezuinige garage
  • Tijdens de opening werd 5000 euro ingezameld ten voordele van Arcade, een organisatie bijzondere jeugdzorg

Antwerpen – Jaguar Land Rover Spegelaere Brugge opende op 5 februari – na een jaar van intens bouwen – haar vernieuwde en energiezuinige showroom en werkplaats. Er werd gebruik gemaakt van deze gelegenheid om geld in te zamelen voor een goed doel dat de familie Spegelaere nauw aan het hart ligt: vzw Arcade, een organisatie die bijzondere jeugdzorg verleent. Aan de genodigden op de opening werd gevraagd om geld te storten voor Arcade in plaats van geschenken te geven. Jaguar Land Rover Spegelaere Brugge was bijzonder verheugd met het eindresultaat van 5.000 euro ten voordele van Arcade.

Over vzw Arcade

VZW Arcade is een organisatie bijzondere jeugdzorg met een erkenning voor verblijf en rechtstreeks toegankelijke contextbegeleiding. Arcade wil kwalitatieve hulp verlenen aan minderjarige kinderen/jongeren in een problematische leefsituatie en hun gezin(nen). Deze hulp gebeurt ofwel enkel via contextbegeleiding ofwel wordt die hulp gerealiseerd via residentieel verblijf van één of meerdere kinderen. De vzw heeft een erkenning van de Vlaamse Overheid, agentschap Jongerenwelzijn, voor :

• 72 verblijfsmodules

• 93 modules laag intensieve contextbegeleiding

• 29 modules breedsporige contextbegeleiding

• 2 modules contextbegeleiding autonoom wonen

- EINDE -

Contact:

Isabelle Michiels
T : 03 241 11 32
E : imichiel@jaguarlandrover.com

Frederik Spegelaere
Spegelaere Brugge, Legeweg 180, B-8200 Sint-Andries
T : 050 32 33 50
E : frederik@autobedrijf-spegelaere.be

Jaguar Land Rover is de grootste autoconstructeur van Groot-Brittannië en is opgebouwd rond twee iconische Britse automerken: Land Rover, ‘s werelds toonaangevende merk van prestigieuze terreinwagens, en Jaguar, een van de meest vooraanstaande luxe- en sportwagenmerken ter wereld. Wereldwijd stellen we meer dan 44.000 mensen tewerk en ondersteunen we nog eens ongeveer 260.000 arbeidsplaatsen bij onze retailers, leveranciers en lokale afdelingen. De productie is geconcentreerd in het VK. Daarnaast zijn er ook fabrieken in China, Brazilië, Oostenrijk en Slowakije.

Bij Jaguar Land Rover worden we gedreven door de passie om wagens te maken die de beste in hun klasse zijn en onze klanten fantastische ervaringen bieden gedurende hun hele levensduur. Onze producten worden wereldwijd verkocht. In 2017 verkocht Jaguar Land Rover 621.109 wagens in 130 landen. Meer dan 80 procent van onze wagens was bestemd voor de export.