JAGUAR ZORGT VOOR SPECTACULAIRE PREMIERE MET DE F-PACE IN CENTRUM DUBAI

#JaguarWorldFirst #BurjKhalifa

•    Wereldpremière bij de F-PACE lancering in het Midden-Oosten bij het iconische Burj Khalifa op 2 mei 2016 om 19:10.

•    Jaguar zal het allereerste automerk zijn dat het hoogste gebouw ter wereld gebruikt voor een spectaculaire show

•   Volg live op www.jaguar-me.com/worldfirst of   www.youtube.com/JaguarMENA

Het Britse luxemerk Jaguar heeft het iconische Burj Khalifa uitgekozen voor de lancering van de F-PACE, de eerste SUV van het merk.

De Jaguar F-PACE wordt vandaag om 19:10, met een zeer indrukwekkende show, gelanceerd in de regio. Jaguar zal het eerste merk zijn dat de gevel van het hoogste met LED verlichte gebouw ter wereld gebruikt als communicatieplatform.

Volg live op:  www.jaguar-me.com/worldfirst or www.youtube.com/JaguarMENA

De Jaguar F-PACE is de ultieme, praktische sportauto en één van de belangrijkste in de geschiedenis van het merk. Wereldwijd geniet de auto reeds veel interesse, met meer dan 600 bestellingen in België nog voor de officiële lancering van de auto.

Isabelle Michiels PR Manager, Jaguar Land Rover

Jaguar Land Rover is de grootste autoconstructeur van Groot-Brittannië en is opgebouwd rond twee iconische Britse automerken: Land Rover, ‘s werelds toonaangevende merk van prestigieuze terreinwagens, en Jaguar, een van de meest vooraanstaande luxe- en sportwagenmerken ter wereld. Wereldwijd stellen we meer dan 44.000 mensen tewerk en ondersteunen we nog eens ongeveer 260.000 arbeidsplaatsen bij onze retailers, leveranciers en lokale afdelingen. De productie is geconcentreerd in het VK. Daarnaast zijn er ook fabrieken in China, Brazilië, Oostenrijk en Slowakije.

Bij Jaguar Land Rover worden we gedreven door de passie om wagens te maken die de beste in hun klasse zijn en onze klanten fantastische ervaringen bieden gedurende hun hele levensduur. Onze producten worden wereldwijd verkocht. In 2017 verkocht Jaguar Land Rover 621.109 wagens in 130 landen. Meer dan 80 procent van onze wagens was bestemd voor de export.