Land Rover en iCandy World lanceren terreinwandelwagen voor avontuurlijke ouders

• Land Rover en iCandy World combineren het beste van Brits design met functionaliteit in de iCandy Peach All-Terrain Special Edition wandelwagen
  • De eerste terreinwandelwagen met vier wielen van iCandy is een eerbetoon aan de inzetbaarheid van Land Rover op alle ondergronden en terreinen
  • Met minutieus vakmanschap werd het iconische roosterpatroon van Land Rover ingewerkt in de kap en een unieke rugzak gecreëerd
  • De iCandy for Land Rover Peach All-Terrain Special Edition is de eerste wandelwagen die wordt gelanceerd op het Autosalon van Frankfurt
  • De wandelwagen is vanaf de lente van 2018 verkrijgbaar in winkels en online bij iCandy en Jaguar Land Rover

Land Rover en iCandy lanceren de iCandy Peach All-Terrain Special Edition wandelwagen voor avontuurlijke ouders.

De eerste iCandy All-Terrain wandelwagen met vier wielen is een eerbetoon aan de ruime inzetbaarheid van Land Rover, en combineert de designvaardigheden, technische innovatie en productiekwaliteit van twee buitengewoon succesvolle Britse merken. Hij is de perfecte samensmelting van de onmiddellijk herkenbare stijlen en functies van een Land Rover 4x4 en een wandelwagen van iCandy.

De iCandy for Land Rover Peach All-Terrain is ontworpen door ervaren vakmensen en verenigt de opvallende designkenmerken en legendarische terreincapaciteiten van Land Rover. Het iconische roosterpatroon van Land Rover is verwerkt in de stof van de kap en vormt een opvallend stijlstatement. Het fijne stiksel van de zitting is een weerspiegeling van dat in de modellen van Land Rover. De ruime mand aan de wandelwagen biedt perfect plaats voor een unieke rugzak, een onmisbaar praktisch toebehoren voor avontuurlijke ouders.

Lindsay Weaver, Merchandising & Licensing Director bij Jaguar Land Rover, vertelt:

"Het is fantastisch om te kunnen samenwerken met dit Brits merk van wereldklasse.  De oogstrelende iCandy for Land Rover Special Edition wandelwagen biedt een unieke gelegenheid om de essentie van het merk Land Rover te ervaren, zowel wat de functionaliteit als de stijl betreft."

Bradley Appel, Joint CEO van iCandy, voegt toe:

"De samenwerking tussen iCandy en Land Rover is een natuurlijke match voor beide Britse merken. De iCandy for Land Rover Peach All-Terrain is de vrucht van een gepassioneerde samenwerking tussen twee iconische merken met samen 154 jaar productie- en designgeschiedenis. Elk aspect van de wandelwagen is nauwgezet overdacht, met verbluffende aandacht voor details, en de soepele rijervaring op alle terreinen is ongezien op de markt. Het is een grote eer om als eerste merk van kinderproducten een wandelwagen te mogen voorstellen op het Autosalon van Frankfurt. We zijn er zeker van dat ouders enthousiast zullen zijn over het avontuurlijke potentieel van dit geweldige partnership."

De eerste iCandy All-Terrain wandelwagen is beschikbaar in winkels van iCandy en Jaguar Land Rover en online vanaf de lente 2018. Klik hier om je interesse te registreren.

/EINDE

Noot van de redactie:

Over iCandy

• iCandy is een Brits familiebedrijf dat in 2013 zijn tachtigste verjaardag vierde.
  • Het team ontwerpt wandelwagens met een uniek gevoel voor stijl en gebruiksvriendelijkheid.
  • iCandy zet in op hightech verfijning voor een zorgeloos leven. Het maakt producten voor mensen die de waarde van Brits ontwerp, vakmanschap en technische innovatie waarderen.
  • In 2016 kon iCandy verheugd meedelen dat de Britse koningin positief reageerde op de aanbeveling van de premier om de onderneming de 'Queen's Award for Enterprise in International Trade' toe te kennen. De Queen’s Award for Enterprise is de meest prestigieuze beloning voor bedrijfsprestaties in het Verenigd Koninkrijk.
  • iCandy steunt het Great Ormond Street Children’s Hospital en zamelt geld in voor de bouw van een verkoevereenheid met aparte kamers. iCandy is erg trots op de samenwerking met dit kinderziekenhuis en richt zijn volledige fondsenwerving op dit goede doel. Kijk voor meer informatie op de JustGiving-pagina van iCandy. https://www.justgiving.com/company/iCandy
  • Handelaars kunnen bellen naar +44 1767 604 400 of surfen naar www.icandyworld.com
  • Neem voor persinformatie contact op met Nick Kemp, iCandy PR Executive:
    T: +44 1767 604 400 (optie 7) of E: Nick@iCandyuk.com
  • Meer informatie vindt u in de Press room en het Media Centre op www.icandyworld.com
  • Vergeet iCandy World niet te volgen op Instagram, Facebook en Twitter

Over Land Rover

Sinds 1948 maakt Land Rover authentieke 4x4's die het volledige gamma aan capaciteit bieden voor alle modellen. Defender, Discovery, Discovery Sport, Range Rover, Range Rover Sport, Range Rover Velar en Range Rover Evoque bepalen stuk voor stuk de SUV-sector in de wereld. Tachtig procent van deze reeks modellen wordt naar meer dan 100 landen geëxporteerd.

Isabelle Michiels PR Manager, Jaguar Land Rover

Jaguar Land Rover is de grootste autoconstructeur van Groot-Brittannië en is opgebouwd rond twee iconische Britse automerken: Land Rover, ‘s werelds toonaangevende merk van prestigieuze terreinwagens, en Jaguar, een van de meest vooraanstaande luxe- en sportwagenmerken ter wereld. Wereldwijd stellen we meer dan 44.000 mensen tewerk en ondersteunen we nog eens ongeveer 260.000 arbeidsplaatsen bij onze retailers, leveranciers en lokale afdelingen. De productie is geconcentreerd in het VK. Daarnaast zijn er ook fabrieken in China, Brazilië, Oostenrijk en Slowakije.

Bij Jaguar Land Rover worden we gedreven door de passie om wagens te maken die de beste in hun klasse zijn en onze klanten fantastische ervaringen bieden gedurende hun hele levensduur. Onze producten worden wereldwijd verkocht. In 2017 verkocht Jaguar Land Rover 621.109 wagens in 130 landen. Meer dan 80 procent van onze wagens was bestemd voor de export.