Land Rover gaat undercover ter gelegenheid van Moederdag

In Halewood, Groot-Brittannië trakteerde Land Rover onlangs een jonge moeder van 3 op een wel heel originele moederdag.

Om de 100.000 ste Land Rover Discovery Sport  te vieren, sloeg Land Rover de handen in elkaar met de zoontjes van mama Lipton, die onwetend de 100.000 ste auto kocht, om haar te verrassen met een heel persoonlijk geschenk.

De originele ideeën van de broertjes werden tot leven gebracht in de 100.000ste Discovery Sport boordevol persoonlijke geschenkjes voor mama Natalie. Een volwaardig lid van de familie Lipton!

Ontdek via onderstaande link hoe zoontjes Noah (5) en Jacob (7) samen met de designers en ingenieurs van Landrover op undercover missie trokken om mama Nathalie een onvergetelijke dag te bezorgen.

Aantekeningen voor redacteurs:

Land Rover

Al sinds 1948 bouwt Land Rover rasechte 4x4-modellen met volwaardige terreincapaciteiten over het hele modellengamma. De Discovery, Discovery Sport, Range Rover, Range Rover Sport en Range Rover Evoque zijn elk wereldwijd de referentie in hun SUV-segment. 80% van het modellengamma wordt geëxporteerd naar meer dan 170 landen.

Isabelle Michiels PR Manager, Jaguar Land Rover

Jaguar Land Rover is de grootste autoconstructeur van Groot-Brittannië en is opgebouwd rond twee iconische Britse automerken: Land Rover, ‘s werelds toonaangevende merk van prestigieuze terreinwagens, en Jaguar, een van de meest vooraanstaande luxe- en sportwagenmerken ter wereld. Wereldwijd stellen we meer dan 44.000 mensen tewerk en ondersteunen we nog eens ongeveer 260.000 arbeidsplaatsen bij onze retailers, leveranciers en lokale afdelingen. De productie is geconcentreerd in het VK. Daarnaast zijn er ook fabrieken in China, Brazilië, Oostenrijk en Slowakije.

Bij Jaguar Land Rover worden we gedreven door de passie om wagens te maken die de beste in hun klasse zijn en onze klanten fantastische ervaringen bieden gedurende hun hele levensduur. Onze producten worden wereldwijd verkocht. In 2017 verkocht Jaguar Land Rover 621.109 wagens in 130 landen. Meer dan 80 procent van onze wagens was bestemd voor de export.