LAND ROVER STELT LIMITED EDITION DISCOVERY VICTORINOX VOOR

• Land Rover gaat samenwerking aan met Victorinox voor de ontwikkeling van een unieke Limited Edition van de Discovery verkrijgbaar in 60 stuks
  • Verkrijgbaar in Santorini Black en met een keuze van twee dieselmotoren
  • Uitgerust met een exclusief Victorinox-pack
  • Verkrijgbaar bij de Belgische Land Rover dealers vanaf € 71.950.

Antwerpen, 8 mei 2018 - Land Rover gaat een exclusieve samenwerking aan met de iconische producent van het Zwitserse zakmes, Victorinox. Samen stellen ze de Discovery Victorinox voor die de gemeenschappelijke waarden van beide merken als geen ander belichaamt.

Deze limited edition van amper 60 exemplaren is verkrijgbaar in Santorini Black en kan worden uitgerust met de 2.0D van 240 pk of de 3.0D van 211 of 258 pk. De Discovery Victorinox biedt vijf of (optioneel) zeven volwaardige zitplaatsen en is uitgerust met een panoramisch schuifdak, zwarte hemelbekleding, een Meridian audiosysteem van 380 Watt, led mistlampen vooraan en een achteruitrijcamera. De 20” lichtmetalen velgen in Gloss Black voltooien de looks. Deze limited edition is enkel verkrijgbaar in België en Luxemburg.

De uitrusting van de auto wordt aangevuld met het Vicorinox-pack dat bestaat uit een tweedelige kofferset, een Airboss Mecha Chrono Match 9 horloge en een rescue tool zakmes, ontworpen in samenwerking met professionele redders.

Over Victorinox

De geschiedenis van Victorinox gaat terug tot het jaar 1884, toen Karl Elsener een messenfabriek opende in Ibach-Schwyz. Zijn revolutionaire idee om een compact mes te maken met een reeks praktische functies was een succes en het Zwitserse zakmes was geboren. Vandaag produceert en verkoopt Victorinox ook bestek, horloges, reisbenodigdheden en parfum.

Over Land Rover

Al sinds 1948 maakt Land Rover rasechte 4x4's met volwaardige terreincapaciteiten over het hele modellengamma. De Defender, Discovery, Discovery Sport, Range Rover, Range Rover Sport, Range Rover Velar en Range Rover Evoque zijn elk wereldwijd de referentie in hun SUV-segment. 80 procent van het modellengamma wordt geëxporteerd naar meer dan 100 landen.

Over Jaguar Land Rover

Jaguar Land Rover is de grootste autoconstructeur van Groot-Brittannië en is opgebouwd rond twee iconische Britse automerken: Land Rover, ‘s werelds toonaangevende merk van prestigieuze terreinwagens, en Jaguar, een van de meest vooraanstaande luxe- en sportwagenmerken ter wereld. Wereldwijd stellen we meer dan 44.000 mensen tewerk en ondersteunen we nog eens ongeveer 260.000 arbeidsplaatsen bij onze retailers, leveranciers en lokale afdelingen. De productie is geconcentreerd in het VK. Daarnaast zijn er ook fabrieken in China, Brazilië, Oostenrijk en Slowakije.  Bij Jaguar Land Rover worden we gedreven door de passie om wagens te maken die de beste in hun klasse zijn en onze klanten fantastische ervaringen bieden gedurende hun hele levensduur. Onze producten worden wereldwijd verkocht. In 2017 verkocht Jaguar Land Rover 621.109 wagens in 130 landen. Meer dan 80 procent van onze wagens was bestemd voor de export.